Vershuset søger nye ildsjæle til staben af frivillige

I det kommende år skal Vershuset markedsføres på digitale kanaler. Det skal foregå på de sociale medier, hvor Vershuset skal løftes til et nyt niveau. I den forbindelse planlægger Vershuset at udvide staben af frivillige med 4-6 personer, der i samarbejde med bestyrelsen skal drive denne udvikling.

Gruppen skal udvikle og optimere synligheden på forskellige digitale kanaler, hvor der skal laves indhold til sociale medier. Såsom videoer og billeder før, under og efter koncerterne koncerterne. Interviewe kunstnere, gæster og frivillige.

Hvis man vil udføre frivilligt arbejde på et velfungerende spillested og kan genkende flere af nedenstående egenskaber hos sig selv, så send en kort “motiveret ansøgning” til Vershuset på: post@vershuset.dk. Skriv det du mener at kunne byde ind med, fortæl lidt om dig selv og dine erfaringer.

Send din ansøgning til Vershuset inden den 20. august.

Vershuset kontakter alle senest 15. september.

Vores ønskeliste til de nye profiler:
MUSIKTOSSET – online markedsføring – mester i sociale medier – en ørn til at bruge din mobiltelefons kamera – kreativ – pålidelig – pligtopfyldende – rummelig – ildsjæl – udadvendt – gåpåmod – billedbehandling og grafik på computer – velformuleret i skrift og tale – nysgerrig – tager gerne “en for holdet” – en lille journalist gemt i maven – vedholdende.

 

Foto: Linette Bach
Foto: Linette Bach