Inspirations kunder sikrer rekordstort beløb til “Støt Brysterne”
I hele landets Inspiration-butikker er man stolte over kunderne, som i år er skyld i et rekordstort beløb til “Støt Brysterne”. “Jeg glæder mig over, at vi igen og igen kan konstatere, at vi har verdens bedste kunder” siger Inspirations direktør Frank Siim Sørensen.
Har du som kunde handlet i din lokale Inspiration i september og starten af oktober måned? Så har du højst sandsynligt været med til at sikre et rekordstort beløb på 475.000 kr. til Kræftens Bekæmpelses kampagne “Støt Brysterne”.
I hele september og starten af oktober måned har Inspiration i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse haft fokus på “Støt Brysterne”. Der har kunderne haft mulighed for at købe armbånd og lotterilodder og støtte med et beløb eller en procentdel af salgsprisen på udvalgte varer til kampagnen.
Verdens bedste kunder
– Jeg glæder mig over, at vi igen og igen kan konstatere, at vi har verdens bedste kunder i Inspiration. Igen i år har de valgt at bakke stærkt op om vores kampagne og indsamling til Støt Brysterne. Det betyder meget for os at kunne støtte en god sag og på den måde gøre en forskel, lyder det fra Frank Siim Sørensen, der er administrerende direktør i Inspiration.
Hos Inspiration ser man frem til at overrække de mange penge til Kræftens Bekæmpelse, som også er begejstrede for det flotte beløb:
– Det glæder os meget, når Inspiration går ind og støtter vores gode sag. Både små og store beløb gør en forskel i kampen mod brystkræft, og det er rørende at se, hvordan Inspirations kunder over hele landet er interesserede i og villige til at støtte sagen. Pengene vil nu gå til forskning, patientstøtte og oplysning om brystkræft, udtaler Birgitte Strand senior projektleder fra Kræftens Bekæmpelse.
Pink lyn på vejene
Inspiration-butikker over hele landet har haft besøg af Støt Brysterne-bilen, en pink Toyota Aygo, i selskab med blandt andre Claus Holm og Mette Blomsterberg. Når bilen nåede frem til en butik, fik kunderne 20% på alle varer i butikken. Samtidig kunne kunderne købe lodsedler og være med i lodtrækningen om en Toyota Aygo.
Over 13.000 lodsedler og 5000 armbånd blev solgt landet over. Vinderen af Støt-Brysterne-bilen bliver offentliggjort på www.inspiration.dk.
Fakta:
•Udvalgte produkter fra følgende leverandører bidrog til kampagnen: Architectmade, Aurora Grou, Bovictus, EVA Solo, F & H, Fiskars, Groupe SEB Hamonoya, Karakter, Moccamaster, Nordic Concept, OBH Nordica, Rosendahl, Scanpan, Sistema, Stelton, Thuesen Jensen, Witt Hvidevarer, Zwilling.
•Inspiration er en af de førende kæder inden for boligindretning i Danmark. Kæden omfatter i alt 45 egne butikker, en webshop og fire associerede butikker på velbeliggende adresser i hovedstadsområdet og i danske provinsbyer. Inspiration beskæftiger i alt ca. 500 medarbejdere. Inspiration er i dag en livsstilskæde med fokus på boligindretning, gaver, køkken & gastronomi, og forhandler et bredt sortiment af stærke mærkevarer.
•Støt Brysterne er en kampagne under Kræftens Bekæmpelse, der samler penge ind til forskning, patientstøtte og oplysning inden for brystkræft. Hvert år afsluttes kampagnen med Lyserød Lørdag, hvor der i hele landet er aktiviteter med det formål at samle penge ind til kampen mod brystkræft.