Artiklen er sponseret

Næstved er en skøn lokation til et firma. Men uanset hvor dit firma er placeret, er det enormt vigtigt at markedsføre forretningen online. Derfor giver vi dig her vores bedste tips til at få dit Næstved-foretagende til at blomstre.

Har du allerede en forretning i Næstved? Eller drømmer du om at åbne en tøjbutik, en bager eller en frisør? Uanset branchen er det alfa og omega, at du formår at markedsføre virksomheden. Det sker i dag i høj grad online, hvorfor du bør vide, hvordan du brander dig selv succesfuldt digitalt. Læs med her og få 3 tips!

1. E-E-A-T er fire vigtige bogstaver

Når det kommer til online markedsføring, er det vigtigt at vide lidt om Google. Det er nemlig her, vi stort set alle sammen kigger efter tilbud og services. Det har derfor en markant betydning, om du kommer op på side 1, når potentielle kunder søger efter din type forretning – eller om man skal bladre helt til side 35 for at finde dig.

Det første giver dig naturligvis de bedste chancer for at få trafik til din hjemmeside og succes med din forretning. Men hvordan kommer du så i mål med det? I denne forbindelse kan det være en hjælp at kende til de fire vigtige bogstaver, E-E-A-T.

Det er forkortelser for fire kriterier, Google benytter til at vurdere kvaliteten af en hjemmeside. Først og fremmest skal hjemmesiden være Troværdig (T). Derudover bliver den belønnet, hvis den er en Autoritet på sit område (A), og/eller hvis den udviser Ekspertise (E) eller relevant livs-Erfaring (E).

2. Brugervenlighed er guld værd

Du får mest succes med din online markedsføring, hvis du tænker i brugervenlighed. Det gælder alt lige fra designet på din hjemmeside, som gerne skal være intuitivt og nemt at have med at gøre, til det indhold du lægger op på de sociale medier.

Tekst skal altid være letforståeligt og i et godt sprog. Den bør brydes op af billeder, så der er noget godt at kigge på. Punkter og lister gør også indholdet mere overskueligt at se på. Du bør hele tiden have brugeren for øje, så din hjemmeside såvel som dine sociale medier bliver så appellerende som muligt for ham eller hende.

3. Du skal kende dit “why”

Det bliver langt nemmere at brande din Næstved-forretning effektivt og succesfuldt, når du kender dit “why”. Dit “why” er dit “hvorfor”, altså selve begrundelsen for hvorfor din virksomhed overhovedet eksisterer. Hvad er den dybere mening? Hvorfor er det vigtigt for netop dig – og ikke mindst for kunderne?

Du kan med fordel brande din virksomhed med dit “why” for øje. Det gælder såmænd, uanset om du har en IT-virksomhed, en online escort side eller en cykelforretning. Alle er nemlig lige, når det kommer til online branding.

Markedsføring sker i dag i høj grad online, hvorfor du bør vide, hvordan du brander dig selv succesfuldt digitalt. Foto: ABW

Sider2022