Vi er glade for at kunne meddele, at vi er klar til kommunalvalget med 2 kandidater – Kim og Lizette Laugesen
Tryghed- Tillid – Nærhed er overskriften på vores kandidatur.
Vi har mange ting at kæmpe for i Næstved, først og fremmest med mennesket i centrum – det skal være trygt at være både barn, syg og ældre, det indebærer bl.a. at scannerne forbliver på Næstved sygehus, at der er fokus på at binde land og by sammen, beredskabet skal fungere i hele kommunen også på Enø, Birkebjergbjergparkens varmtvandsbassin skal ikke lukkes, og ældremaden skal være værdig.
Tappernøje området skal ikke tilplastres med solceller og højspændingsledninger, området skal ikke være batteri for hovedstaden.


















