I stillingen vil du komme til at arbejde med administration af pensionisters og førtidspensionisters økonomi. Derudover vil du skulle bevilge helbredstillæg, udvidet helbredstillæg, personlige tillæg, enkeltydelser samt betale regninger. Du skal have flair for og lyst til at telefonbetjene mange forskellige typer af borgere, da det er en væsentlig del af jobbet.

Deres forventninger til dine faglige kompetencer og erfaringer:

• uddannelse som assistent, adm. bachelor el.lign.
• erfaring med administration af borgeres økonomi
• erfaring med bevilling af helbredstillæg, udvidet helbredstillæg og personlige tillæg
• indgående kendskab til Pensionsloven, Lov om aktiv socialpolitik samt Forvaltningsloven
• Har arbejdet med følgende it-systemer: KMD Aktiv / KY og meget gerne EG on
Helbredstillæg

Om dem:

De er optaget af at skabe værdi for vores borgere, så de får den bedste service. Derfor arbejder de løbende med at udvikle os både fagligt, personligt, skabe en mere digital og smidig hverdag.

De har et tæt samarbejde med sagsbehandlergruppen.

Administrationsgruppen består af i alt fire medarbejdere. Organisatorisk er vi placeret i Team Tværgående i Center for Arbejdsmarked. Teamet består af forskellige faggrupper, som understøtter de øvrige teams og centerledelsen.

De synes selv, at de har en fordomsfri omgangstone og man skal have det godt og sjovt med hinanden. De taler åbent, ærligt og respektfuldt med hinanden og trækker på hele gruppens viden og erfaringer, både de faglige og personlige kompetencer. Deres motto i centeret er, at ”vi vil hinanden”. De har god mulighed for sparring med kolleger, faglig koordinator og vores personaleleder. Endelig har de gode muligheder for relevant efteruddannelse.

Som person forventer de, at du kan:

• håndtere en travl og alsidig hverdag
• arbejde struktureret og målrettet med opgaverne – alene og sammen med andre
• og vil udvikle din faglighed
• bidrage, med din faglige nysgerrighed, til optimering af arbejdsprocesser og
opgaveløsningen
• tage ansvar for både egne og gruppens opgaver
• kommunikere tydeligt og kompetent i din telefonbetjening af borgere
• bidrage med godt humør

Læs hele stillingsopslaget her (ansøgningsfrist d. 19. februar 2021)

Foto: ABW
Del på sociale medier