I Center for Arbejdsmarked sætter de mange kræfter ind for sikre samarbejde og høj faglighed i arbejdet med de klager de modtager. De vil videreudvikle deres arbejde med klagedreven-innovation og er meget optaget af, at skabe stærke samarbejder til de faglige enheder i centeret, så det sikres, at man skaber læring af de klager de modtager.

Er du stærk i klagesagsbehandling og har du idéer til, hvordan de bliver endnu bedre til at skabe læring heraf – så er stillingen her noget for dig!

Stillingen er organiseret i Team Tværgående, der bl.a. varetager centerets juridiske rådgivning, økonomi, IT, kontrol med socialt bedrageri, administrative funktioner m.m.
De er 36 engagerede og humørfyldte konsulenter og administrative medarbejdere i teamet.
Dine arbejdsopgaver vil primært være håndtering af klagesager og forestå kontakt til Ankestyrelsen, intern rådgivning til socialfaglige medarbejdere ift. klagesager, samt kvartalsvis politisk afrapportering.

De forestiller sig, at du:
Er jurist. socialrådgiver/-formidler eller tilsvarende med solid viden indenfor forvaltningsret
Er fagligt dygtig, ansvarsbevidst og selvstændig i din opgavevaretagelse
Arbejder struktureret, omhyggeligt og evner at prioritere dine opgaver i en travl hverdag, hvor akutte sager af og til sætter dagsordenen
Er fleksibel og servicemindet
Er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation
Prioriterer datadisciplin ift. sagsoverblik og -styring
Er en god underviser
Har gennemslagskraft
Er indstillet på tæt samarbejde med øvrige teams og centre i tværfaglig opgaveløsning
Er en problemknuser, der praktisk og resultatorienteret skaber løsninger
Er udadvendt og har et godt humør

Læs hele stillingsopslaget her (ansøgningsfrist d. 10. januar 2021)

Foto: ABW